ORZEH

Krowie Placki
  • Zawartość

    620
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Days Won

    63

ORZEH last won the day on 21 Październik

ORZEH had the most liked content!

O ORZEH

  • Tytuł
    Kaszmirowy PANICZ
  • Urodziny 25.03.1987

Profile Information

  • Lokalizacja
    Śródmieście
  • Ulubiony serwer
    FFA
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

5476 wyświetleń profilu
  1. Gołe dupy na avatarze @JUVE-go, grafika symbol wiejskiej-chaty.
  2. KOCHANIE GDZIE JESTEŚ? CZY TO PRAWDA ŻE @S!kor PRÓBUJE SIĘ DO CIEBIE DOBRAĆ SWOIM MAŁYM NAGANIACZEM? WIDZĘ ŻE ODWIEDZA REGULARNIE TWÓJ PROFIL, 2 GODZINY TEMU TU BYŁ. SĄDZĘ ŻE MÓGŁ SIĘ SAMOGWAŁCIĆ. ODEZWIJ SIĘ RYBUNIEŃKO.

    1. S!kor

      S!kor

      Już mi Misia ojebała kolbe wiec cisza bo własnie dochodzę i spuszczam sie na Twoje profilowe wiec to tak jakbym Cie jebnął swoim kutasem po twarzy :** 

      Dzieki Misia zawsze jest ogień!!! xD 

    2. MISIA

      MISIA

      hahaha nie ma mnie bo jestem w wojsku na 3 miesiące ;P w Ustce

  3. Jadę z dzbanami.
  4. @WarkaRed!!! ojcze, możesz być dumny ze swojego Padawana.
  5. Cze
  6. Dziś zauważyłem że wykonałeś na swoim avatarze tzw. przykuc Sebixa. Straciłeś resztki szacunku w moich oczach.

    1. Thunder

      Thunder

      Ale on ma na imię Seba, więc jemu wolno Mihajlo

    2. Ichi

      Ichi

      J/w, poza tym nie martw się, to był nieprawilny przykuc. Jedna noga miała oderwaną piętę od podłoża :D

    3. Sz4ry

      Sz4ry

      Jak to.Jak tam japa taka, że zgrzewkę harnasia pod pięte wciśniesz.A szczelina nie może być większa niż 1um.Zodyn prawilny przykuc

  7. Dawaj fotę szybko bo mi się Skitelsy kończo.
  8. Jebać Gladosa na 93%.
  9. Myślałeś kurwo że Cie nie zlokalizujemy i nie zauważymy Twojego nabijania postów? Policja już jedzie, Kasztanie zajebany.
  10. Kurwa tekst tak słaby jak Legia w Pucharach, jednak muszę przyznać +1 za obrazę HR Managera @Ichi
  11. Ta Twoja słabość do długaśnych rzeczy, to jeszcze z czasów kiedy zobaczyłeś mojego olbrzymiego naganiacza.
  12. A jaka waga?
  13. Tylko M4A1, właściwie przez sentyment z CS-a 1.5
  14. Kurwa z całym szacunkiem, byłem wczoraj trochę dziabnięty, ale nie przypominam sobie żebym to pisał. Z poważaniem, Panicz ORZEH.
  15. Najpierw napisz kto jest najprzystojniejszy na Wiejskiej Chacie. Albo nie pisz, bo wiadomo, że Ichi <3.